Konecne trochu chlastani

V patek byl mensi firemni vecirek, bylo nas tak deset, ale pili jsme jen tri, dali jsme dve flasky cinske tradicni dvaapadesatiprocentni.

QQ图片20160305201742

Vecer predtim jsme hrali pinec, vysekal jsem firemni manazery, tak si mysleli, ze kdyz me druhej den nalejou a pak dame, ze me dostanou. Hehe, tudle🙂

QQ图片20160305202332

Jeste jsem si vyslouzil velky obdiv, kdyz jsem po otazce kolik toho tak dokazu vyzahnout, odpovedel, ze tak pul litra tvrdyho. O pivkach sem radeji pomlcel… Dnes ke mne vetsina kolegu projevovala uprimny respekt. Taky se mne ptali, jestli jsem byl nekdy fakt ozraty, tak sem se dlouze zamyslel, a pak vahave odpovedel: Ano. Hahaha😀

Dneska jsme po praci zase hrali tri hodky pinec, fakt supr zabava. Zitra jedem na badminton a pak navstivime mistni pamatku Akademii rodiny Chenu, uz se tesim. Minulej vikend jsem prolezel s antibiotikama, takze konecne prvni mensi cestovani. Snad tam zrovna nevyrazi milion Cinanu na vejlet, ale treba jen par tisic.

QQ图片20160305203338

Dneska jsem nakoupil nejake hadry v centru na Pekingske ulici. Bohuzel mestu chybi historicke centrum, vse jsou moderni budovy, mezi nimi proudi zastupy Cinanu. Guangzhou ma o dost vic obyvatel nez CR, s aglomeraci pres 20 mega. Nikdo se neflaka, vsichni na sobe tvrde makaji a travi v praci vsechen svuj cas. Sproste vtipy se nevedou, loajalita k zamestnavateli je nejdulezitejsi vec na svete. Abych to tak nejak shrnul… Uz se tesim domu!🙂

Kanton, 5. 3. 2016 (bez ceske klavesnice)

mikinvcine se představuje:

Studuji se svými dvěma kamarády, Lukáškem a Honzíkem, na Sichuanské univerzitě v Chengdu čínstinu. Má úroveň je zatím poměrně mizerná.
Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazené. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Konecne trochu chlastani

  1. Ivan Kostka napsal:

    Haha, můžeš jim ukázat svoje fotky z Olmiku.😀

Napsat komentář

