Supr sobota

Nechci se chlubit, to ani náhodou. Naopak. Postoupil jsem na společenském žebříčku ze skupiny „nemá kolo“ do skupiny „má kolo“. Koupil jsem kradený bicykl, stejně jako většina ostatních studentů.  Za 150 yuanů, dost dobrá cena, ta původní byla skoro dvakrát vyšší. Jen se zámkem jsem lehce prohloupil, je totiž též čórovaný, takže mu chybí taková část, která chrání před čórnutím. Zdálky vypadá nedobytně.

Neotálel jsem a ihned po koupi se s Timurem vydal na výlet. Máme stejné záliby, Timur je dobrý v go, já v hraní na bubny (plus milión dalších věcí). Jeli jsme na lekci afrických djembe, cesta trvala 45 minut, kolo šlapalo jako správné kolo. Na místě jsem zjistil, že se jedná o skupinovou lekci pro začátečníky, ale atmosféra byla skvělá.

Majitelem všech bubnů je Kanaďan Oliver, co procestoval půl světa, skvělý Číňan Ray a jeho brácha mu pomáhají s výukou.

Těší mě, že i zde se najdou nadšenci, protože by se mohlo zdát, že africké bubny a čínskou náturu nelze spojit. A hle, jsou úspěšní, jde to!

Mimochodem, Česká asociace go pořádá sbírku na pomoc Japonsku: http://www.egoban.cz/archives/7075

mikinvcine se představuje:

Studuji se svými dvěma kamarády, Lukáškem a Honzíkem, na Sichuanské univerzitě v Chengdu čínstinu. Má úroveň je zatím poměrně mizerná.
Příspěvek byl publikován v rubrice Patálie, Rock the beat!. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

