Cože jsou to ta zubiska?



Jelikož jsem dospěl do věku, kdy už bych v hlavě neměl mít tolik vyklizeno, rozhodly se přiložit ruku k dílu neposedné osmičky a derou se mi z tlamy o sto šest. Horečka, blouznění, zvětšení mandlí o cca 300% a neschopnost otevřít ústa k promluvě či přežvýkání čehokoliv jsou doprovodné radůstky. V nemocnici mě napakovali léčivy. A jak se uzdravím, ven s nima, zubiskama! Veškerá moudrost bude tedy opět v pr….

Co na to Jan Tleskač? A Široko? A Bratrstvo kočičí pracky? Komu fandíte? A už jste četli nový TAM TAM?

PS: Omlouvám sníženou kvalitu textů  publikovaných v době svého ochoření. Hned jak mi bude trochu více do skoku, nabloguji něco smysluplnějšího. Třeba o gočku nebo tak:)

mikinvcine se představuje:

Studuji se svými dvěma kamarády, Lukáškem a Honzíkem, na Sichuanské univerzitě v Chengdu čínstinu. Má úroveň je zatím poměrně mizerná.
Příspěvek byl publikován v rubrice Patálie. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Cože jsou to ta zubiska?

  1. T. H. napsal:

    přes odkaz na blogu známé jsem se sem dostala… a zajímavé čtění😉 To studuješ jinak v ČR přímo sinologii? Zatím si odjezd do Číny neodkážu představit, ne kvůli dálce, ale prostě mne tamta část světa zatím moc neláká ani nezajímá, bohatě mi stačí ten můj východ Evropy. A ty jsi z Útěchova? Já z Moravské Vepřové.

Napsat komentář

