Lars a Sven se oholili, ponechali jen slušivého kníra

Milá maminko, milý tatínku!

Mám se tu po čertech dobře. Pravidelně svačím a studuji svědomitě. Vždy a bez výmluv plním zadané úkoly, připravuji se na hodiny a s oblibou sedávám v první lavici. Když jsem posledně pomohl panu učiteli Li přinést na hodinu kalamář, moji spolužáci mi po výuce namlátili. Že prý jsem šprťák a ať táhnu. Co si mám počít? Přestat s písní na rtech plnit zadané úkoly, nedbát povinností a zalíbit se tak ostaním žákům-výrostkům? Nebo naopak, pomáhat panu učiteli Li nejen s kalamářem, ale i s plnícím perem a notýskem na známky? Och, kdybych jen nebyl tak nerozhodný…

Zítra nám začínají prázdniny, proto budu mít více času napsat pojednání o místní kultuře a mravech. Připojím foto.

Zatím se mějte famfárově!

PS: Já se oholil komplet

Malý Mikuláš

mikinvcine se představuje:

Studuji se svými dvěma kamarády, Lukáškem a Honzíkem, na Sichuanské univerzitě v Chengdu čínstinu. Má úroveň je zatím poměrně mizerná.
Příspěvek byl publikován v rubrice Patálie. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

